Четвер, 18 Квітня, 2024

Чому Київський міст так довго реконструюють та як він змінився за цей час?

У Вінниці завершується реконструкція Київського моста, яка триває з березня 2017 року. Редакція сайту “vinnytsia-future.com.ua”, вирішала дізнатись, як змінилася споруда продовж цього часу та вияснити чому завершення реконструкції неодноразово відстрочували.   

Планувалося, що реконструкція мала завершитися ще в 2017 році, але, нажаль закінчення робіт неодноразово відстрочували. Такі відстрочення обґрунтовувалися об’ємом робіт та технічними проблемами, такими як: не можливість довгий час перенести комунікації, які проходили під спорудою.  Також пізніше підряднику прийшлось виконувати додаткові незаплановані заходи, які не передбачали, зокрема, бетонування основ, заміну ліхтарів та огородження. Виходячи з цієї ситуації генеральний підрядник та Департамент уклали ще один договір, згідно з яким реконструкція мала остаточно завершитись до 1 листопада, але, нажаль, також не вдалося вкластися у цей термін. За словами міського голови – Сергія Моргонува, всі роботи завершать до кінця поточного року. Наразі залишилось нанести спеціальне тротуарне покриття та облаштувати колесовідбійники.  

Компанія МСУ-2 – підрядник, що виграв тендер на проведення робіт по даному об’єкту, який проводив Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради. Що стосується вартості проекту, то спочатку йшла мова про суму 56,5 мільйонів гривень. Однак у вересні цього року уклали ще один договір, згідно з яким компанія – підрядник за виконання робіт, які не передбачали першочергово, отримала ще 26,7 мільйонів гривень. Але на цьому перерахування державних коштів  компанії не завершилось, в липні вони отримали ще 1,5 гривень. Згідно цим діям прокуратура міста внесла до єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про привласнення бюджетних коштів службовими особами Департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради за змовою з підрядником. Розслідуванням справи займається поліція. Суд ухвалив розголошення відомостей справи від 18 вересня 2018 року. Згідно з даними слідства, наразі стало відомо за якою схемою привласнювалися кошти. Керівники компанії, яка була генеральним підрядником, орендувала техніку яка їм належить з «липового» підприємства, яке створили з метою присвоєння бюджетних коштів.  

Проїзд Київським мостом офіційно, але частково і не на постійній основі відкрили для транспорту в листопаді 2017 року.   

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.