Понеділок, 29 Квітня, 2024

Що таке чат “Онлайн Цілодобова варта” і для чого він потрібен

Останнім часом вінничани набагато частіше стали використовувати чат “Онлайн Цілодобова варта”, що працює у Вінниці вже протягом 10 років. Там можна отримати консультацію й допомогу з таких питань: робота громадського транспорту, аварії та надзвичайні ситуації, проблеми житлово-комунального сектору й благоустрою, робота закладів освіти та охорони здоров’я тощо. Скористатися чатом можуть усі, а особливо зручний він, зокрема, для людей з вадами мовлення і слуху, пише vinnytsia-future.com.ua.

Допомога в буремний час

З 1 січня до 17 серпня 2023 року до чату зверталися 339 вінничан, а за весь 2022 рік число було в 5 разів меншим. Здебільшого порушені запитання стосувались аварійних відключень електроенергії, на жаль, характерних для воєнного часу. Але багато разів містяни цікавились і змінами в роботі громадського транспорту, і тим, як працюватимуть заклади освіти чи охорони здоров`я з огляду на поточні події.

Як це працює

Доступ до чату можна отримати з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, комп`ютера, ноутбука. Потрібно перейти на сайт і натиснути кнопку внизу справа. Після цього з`явиться віконце, у якому можна розпочати діалог. Якщо є така необхідність, дозволяється додати до тексту світлину або відео. Звісно, потрібно ставити запитання, що стосуються компетенції відділу оперативного реагування “Цілодобова Варта”.

Переваги чату

Варто відзначити, що реагування в цьому чаті дійсно оперативне. Щойно відвідувач відкрив діалог, зайшовши до чату, диспетчери отримують звуковий сигнал про це. Далі вільний оператор старається якнайшвидше відповісти на поставлене користувачем запитання або уточнити необхідні для вичерпної відповіді деталі.

Багатьом мешканцям Вінниці набагато зручніше переписуватись у текстовому форматі замість того, щоб телефонувати і довгий час чекати з’єднання. Щоправда, телефонна лінія теж працює, але деколи бувають ситуації й питання, що потребують детальнішого опрацювання. Тоді диспетчер може рекомендувати все ж оформити письмове звернення.

Як розповідає Іван Курпель, заступник начальника відділу оперативного реагування, левова частка звернень стосується ЖЕКів, закладів освіти, лікувальних установ. При цьому користувачів частіше цікавить навіть не вирішення серйозної проблеми, а просто якась актуальна інформація. Чат дозволяє з’ясувати потрібні нюанси максимально швидко, навіть їдучи десь у громадському транспорті.

Більш серйозні проблеми мешканці Вінниці можуть розв’язувати іншими способами, наприклад через звернення до міського голови, його заступників або директорів тих чи інших департаментів. Крім того, можна написати листа потрібному посадовцю через інформаційні термінали, розміщені на першому поверсі міської ради, або ж звернутися до них через сайти www.vmr.gov.ua і www.myvin.com.ua. Усе це частина багатоканальної системи зворотного зв’язку, яка діє в місцевому державному органі. Звернення громадян, отримані різними способами, фіксуються в єдиній системі й розглядаються в порядку черги. Владою навіть встановлені терміни опрацювання заяв і відповідальність за порушення при їх розгляді.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.