Субота, 27 Квітня, 2024

Історія вінницької ІТ-компанії Letyshops

Letyshops — вдалий приклад, як мотивація та плідна праця здатні перетворити стартап в провідну компанію  на ІТ-ринку. Вінниця Майбутнього детальніше розкаже історію вінничанина Ігора Гнатовського та як він перейшов від створення сайтів до керування найбільшим кешбек-сервісом України — LetyShops. Далі на vinnytsia-future.

Що вплинуло на створення першого стартапу

Ігор Гнатовський ще з молодих років проявив себе працелюбною людиною. Під час навчання у Вінницькому національному технічному університеті на третьому курсі знайшов першу роботу. Компанія займалась розробкою сайтів, що дало майбутньому власнику корпорації уявлення про розробку продукту, його розвиток тощо. Через рік змінив роботу, де також набрався досвіду на власних та чужих помилках та зрозумів, як робити точно не варто. На черзі була робота в аутсорсинговій компанії, де панувала бюрократія та жорстка управлінська політика з відсутністю можливості втілювати власні ідеї, що дуже віднімало бажання працювати. Можливо, саме це вплинуло на ідею створення власного проєкту.

На останньому місці роботи Ігор познайомився з Олексієм Подоляном та запропонував спільну працю з створенням власної компанії. Спершу виникла ідея заснування компанії під назвою  BizData, яка працювала над створенням сайтів. Ролі розподілили наступним чином: Олексій займався пошуком клієнтів, Ігор відповідав за виповнення замовлень. За рік штат компанії збільшився до семи співробітників. Проте невдовзі партнери розійшлись через відсутність тандему у роботі. Ігор втратив й частину команди, але продовжив працювати з уже наявними клієнтами. 

Зародження ідеї кешбекового сервісу

Одне з замовлень, над якими працював Ігор, мало в основі СРА-модель, що розшифровується як “плата за дію”. Тобто необхідно було знайти та надати трафік інтернет-магазину,  за що надходила комісія за кожну покупку. Ігор взяв ідею на замітку і невдовзі створив власний сервіс під назвою ShopKasta. Майданчик збирав товари від різних магазинів в одному місці, де покупці могли обрати найбільш вигідний для себе варіант, звідки переходили на власні сторінки магазинів, де й здійснювали покупки. За кожну покупку сервіс отримував комісію. Проте на цьому розвиток не завершився. Ігор Гнатовський намагався вигадати спосіб, який би змусив покупців знову повертатись до їхнього сервісу. Тоді з’явилася ідея часткового повернення коштів від комісійного збору — нині відомий всім “кешбек”. Зі зміною формату роботу змінилась й назва компанії. У 2014 році з’явився Letyshops. 

Інвестиція, що дала розвиток компанії

Як тільки команда побачила, що принцип кешбеку працює і на цьому можна заробити,  виникла проблема з розширення компанії та залучення ще більшої кількості магазинів та покупців. Команда вдавалась до реклами у відомих блогерів, розіграшу подарунків, зокрема й автомобіля. 

Переломний момент настав після отримання інвестиції в розмірі 150 тисяч доларів від Admitad. Розвиток компанії значно пришвидшився і вони вийшли на самоокупність за 4 місяці. Гроші були вкладені в рекламу та доробку продукту. За один рік штат компанії розширився до 100 людей. Відкрили ще один офіс у Києві, але головним залишався вінницький.

Секрет успіху компанії

На момент запуску компанії на українському ринку ще не існувало поняття “кешбек”, тому необхідно було працювати над довірою та доводити реальність повернення коштів.

Ігор Гнатовський разом з командою змогли довести людям зручність та безпечність роботи з кешбек сервісом. Покупці отримали можливість повертати частину коштів з покупок у різних інтернет-магазинах, а продавці мали постійний цільовий трафік. 

Платформа співпрацює з 1200 магазинами по всьому світу, серед них й українські компанії. Щомісяця до сервісу звертається близько 300 тисяч людей, що здійснюють покупку, а загальна кількість користувачів перевищує 5.5 мільйони людей.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.