Неділя, 19 Травня, 2024

Як вінничанин створив платформу дистанційного навчання

Розвиток ІТ-сфери у Вінниці невпинно зростає. Щороку з’являються безліч успішних та неуспішних проєктів, спрямованих на покращення та спрощення життя. Вінничанин Мирослав Боцул є керівником компанії з розробки засобів автоматизації керування персоналом,  паралельно викладає web-технології та бази даних на факультеті інформаційних технологій у Вінницькому національному технічному університеті, а також очолює Центр дистанційної освіти в університеті.  Свого часу проєкт Мирослава Боцула отримав шанс на існування, завдяки чому допоміг тисячам людей налагодити ефективну роботу у сфері бізнесу та освіти. Далі на vinnytsia-future.

Як зародилась ідея створення системи

Перші спроби створення платформи дистанційного навчання були ще у 2004 році під час аспірантури в університеті. Тоді студенти отримали завдання провести дистанційно лабораторну роботу. Мирослав разом з командою створили проєкт для університету, який допомагав дистанційно зібрати електронну схему та запустити її. Дистанційна платформа стала однією з шести, які були створені у навчальному закладі в якості дипломної роботи. Проте жодна з них не була введена в загальне користування, оскільки платформою міг користуватись тільки сам студент, який створив її. 

У тому ж самому році Мирослав відвідав київську виставку з технологій освіти, де познайомився з Дмитром Кречманом, представником компанії HyperMethod. Вінничан почав співпрацю з компанією, домагаючи впроваджувати їх систему дистанційної освіти в роботу українських компаній. Проте платформа мала свої недоліки: при виході оновлення від провайдерів доводилось оновлювати й систему від HyperMethod відповідно до вимог клієнтів, на що витрачалось багато часу й зусиль, а іноді оновлення просто неможливо було встановити. Тоді було прийнято рішення створити власну систему, якою стала платформа  LMS Collaborator.

Принцип роботи платформи простими словами

До активного розвитку інформаційних технологій та впровадження їх в діяльність бізнесу, вся необхідна інформація для роботи в компаніях передавалась ієрархічним порядком від керівників до підлеглих. З того часу  темпи роботи значно пришвидшились і такий метод керування став менш дієвим, особливо у великих корпораціях, де передача завдань “з вуст у вуста“ приносить великих збитків.

Створення систем дистанційного навчання дозволяє передавати інформацію набагато швидше, контролювати її засвоєння. Сервіс може використовуватись й для проведення тренінгів, вебінарів, контролю знань та в якості системи оповіщень.Ідея проєкту, який заснував Мирослав, полягала у створенні продукту, який допоможе клієнтам створити ефективну систему навчання та розвитку. 

Програмне забезпечення дозволяє ставити задачі з навчальними матеріалами для співробітників компанії. Керівники можуть переглядати, хто взаємодіяв з завданням чи пройшов співробітник навчання, як швидко засвоїв матеріал, які примітки лишив тощо. Особливо сервіс корисний для роботи з новими працівниками, допомагаючи швидко провести навчання та розповісти про всі нюанси, аби той почав швидше приносити прибуток. Інструменти платформи дозволяють накопичувати базу знань компанії, до якої працівник має доступ протягом всієї роботи з організацією. 

Спочатку платформа працювала на базі Вінницького національного технічного університету, але в надалі перелік клієнтів розширився до великих і малих, українських та закордонних компаній.

Команда обслуговування сервісу налічує 15 спеціалістів, які підтримують роботу понад 100 навчальних програм, розгорнутих на Collaborator.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.