Вівторок, 15 Червня, 2021

Архітектура Вінниці сторічної давнини

  Прогулюючись вулицями Вінниці, можна помітити, що у місті гармонічно поєднується вишукана архітектура сторічної давнини та сучасні будівлі. Коли екскурсоводи починають розповідати про те, які...

Найвідоміші легенди Вінниці

Ледь не кожне місто та село в Україні має власну легенду (інколи й не одну), яка є не лише містичною, а й...

Історія залізничного вокзалу Вінниці

Кожне українське місто має залізничний вокзал, який багатий своєю історією. Вінницький вокзал не є виключенням, адже більш ніж за 150 років приміщень...

Топ найромантичніших місць Вінниці

Напевно, кожна закохана пара чи наречені частенько шукають місця, де б можна було прогулятися, зробити неймовірну фотосесію тощо. Вінниця має чимало таких...

Конструкція зі збірного залізобетону

Різні технології дозволяють зводити збірні, монолітні та збірно-монолітні залізобетонні конструкції. В умовах масового будівництва найбільш ефективний збірний залізобетон. При такому способі зведення...

Образ Вінниці у мас-медіа: куди рухатись далі?

У стінах ДонНу відбулось аналітичне дослідження на чолі з проректором з науково-педагогічної роботи Тетяною Нагорняк щодо презентації Вінниці та Вінницької області в медійному просторі.

Спочатку оприлюднили інформацію про фактичні образи Вінницької області. З ними ознайомились представник влади та медіа, що прийшли до університету.

Отримавши інформацію щодо виявлених образів Вінницької області, які фактично сформувалися в національному та регіональному медіа, науковці організували три тематичні групи: «Експерти», «Фокус», «Медіа». Кожне з угрупувань мало вирішити проблеми:

1) Який образ міста необхідно просувати в медіа-просторі?

2) Хто може бути спікером?

3) Програма дій для створення конкретного образу.

Заслухавши інформацію, експерти під час круглого столу дискутували над темою, чи погоджуються вони зі сформованим іміджом міста в різних сферах та в якому напрямку його розвивати далі.

Як зазначає vinnytsia-future.com.ua наслідком дискусії трьох фокус-груп стали сформульовані іміджеві вектори подальшого розвитку міста. Група влади визначила лише один образ – «Території надійного партнерства». Експерти назвали трійку – «Центр правобережної України», «Аграрний велетень нової інноваційної якості» та «Територія комфортна для життя та відпочинку». Рекордсменами по образах виявились медійники. Вони виокремили «Інвестиційно привабливий регіон», «Туристичний», «Економічно-промисловий», «Територія для молоді», «Культурна столиця», «Сильні громади», «Інновації в регіоні» та «Екологічно безпечна область».

Під час обговорення результатів групи дійшли висновку, що всі образи потрібно популяризувати серед громадян. Необхідно збільшити присутність представників влади та експертів у медіа-просторі. Ефективною має бути також співпраця влади, експертів та ЗМІ для формування цілісного образу області як у межах регіону, а також України.

Latest Posts

Найвідоміші легенди Вінниці

Ледь не кожне місто та село в Україні має власну легенду (інколи й не одну), яка є не лише містичною, а й...

Історія залізничного вокзалу Вінниці

Кожне українське місто має залізничний вокзал, який багатий своєю історією. Вінницький вокзал не є виключенням, адже більш ніж за 150 років приміщень...

Топ найромантичніших місць Вінниці

Напевно, кожна закохана пара чи наречені частенько шукають місця, де б можна було прогулятися, зробити неймовірну фотосесію тощо. Вінниця має чимало таких...

Конструкція зі збірного залізобетону

Різні технології дозволяють зводити збірні, монолітні та збірно-монолітні залізобетонні конструкції. В умовах масового будівництва найбільш ефективний збірний залізобетон. При такому способі зведення...

Де влада планує облаштувати дитсадок на Сабарові?

За інформацією vinnytsia-future сьогодні депутати міської ради схвалили рішення, яким передбачається  купівля приміщення для ДНЗ в Сабарові. В новій будівлі планується виконати реконструкцію, щоб...