Четвер, 21 Січня, 2021

У центрі Вінниці нарешті відремонтують "Скейт-парк"

За інформацією vinnytsia-future 18 лютого вінничанин ПавлоЛєсних зареєстрував на сайті міської ради  петицію щодо реконструкції та оновлення в центрі міста Вінниці спортивно-екстримального майданчика «Скейт...

Важлива інформація, яку потрібно знати про бонуси в онлайн-казино

У кожному казино https://slotokingua.com/ є власна бездепозитна бонусна програма. Деякі пропонують базові бонуси першого тижня, в той час як інші пропонують широкий...

Замки та палаци Вінниччини

Якщо оцінювати область по кількості історичних пам’яток, то лідируючі позиції займе Вінниччина. Вона наповнена замками та палацами, фортецями, садибами, це втілення історії,...

Як замовити трансфер на Буковель

Буковель є прекрасним куточком України, куди щороку приїжджають туристи з різних куточків світу. Неймовірна краса Карпат та національний колорит подарують приємні емоції...

Історія найбільшого в Європі світомузичного фонтану у Вінниці

В 2011 році побудували єдиний в Україні та найбільший в Європі плаваючий фонтан. Він є окрасою Вінниці, знаходиться в руслі річки Південний...

Образ Вінниці у мас-медіа: куди рухатись далі?

У стінах ДонНу відбулось аналітичне дослідження на чолі з проректором з науково-педагогічної роботи Тетяною Нагорняк щодо презентації Вінниці та Вінницької області в медійному просторі.

Спочатку оприлюднили інформацію про фактичні образи Вінницької області. З ними ознайомились представник влади та медіа, що прийшли до університету.

Отримавши інформацію щодо виявлених образів Вінницької області, які фактично сформувалися в національному та регіональному медіа, науковці організували три тематичні групи: «Експерти», «Фокус», «Медіа». Кожне з угрупувань мало вирішити проблеми:

1) Який образ міста необхідно просувати в медіа-просторі?

2) Хто може бути спікером?

3) Програма дій для створення конкретного образу.

Заслухавши інформацію, експерти під час круглого столу дискутували над темою, чи погоджуються вони зі сформованим іміджом міста в різних сферах та в якому напрямку його розвивати далі.

Як зазначає vinnytsia-future.com.ua наслідком дискусії трьох фокус-груп стали сформульовані іміджеві вектори подальшого розвитку міста. Група влади визначила лише один образ – «Території надійного партнерства». Експерти назвали трійку – «Центр правобережної України», «Аграрний велетень нової інноваційної якості» та «Територія комфортна для життя та відпочинку». Рекордсменами по образах виявились медійники. Вони виокремили «Інвестиційно привабливий регіон», «Туристичний», «Економічно-промисловий», «Територія для молоді», «Культурна столиця», «Сильні громади», «Інновації в регіоні» та «Екологічно безпечна область».

Під час обговорення результатів групи дійшли висновку, що всі образи потрібно популяризувати серед громадян. Необхідно збільшити присутність представників влади та експертів у медіа-просторі. Ефективною має бути також співпраця влади, експертів та ЗМІ для формування цілісного образу області як у межах регіону, а також України.

Latest Posts

Важлива інформація, яку потрібно знати про бонуси в онлайн-казино

У кожному казино https://slotokingua.com/ є власна бездепозитна бонусна програма. Деякі пропонують базові бонуси першого тижня, в той час як інші пропонують широкий...

Замки та палаци Вінниччини

Якщо оцінювати область по кількості історичних пам’яток, то лідируючі позиції займе Вінниччина. Вона наповнена замками та палацами, фортецями, садибами, це втілення історії,...

Як замовити трансфер на Буковель

Буковель є прекрасним куточком України, куди щороку приїжджають туристи з різних куточків світу. Неймовірна краса Карпат та національний колорит подарують приємні емоції...

Історія найбільшого в Європі світомузичного фонтану у Вінниці

В 2011 році побудували єдиний в Україні та найбільший в Європі плаваючий фонтан. Він є окрасою Вінниці, знаходиться в руслі річки Південний...

Вінницькі катакомби можуть бути зруйновані під час будівництва торгового центру

Нещодавно користувачі мережі інтернет мали змогу спостерігати незвичайне оголошення щодо продажу. В ньому мова йшла про продаж «царської цегли з катакомб»  Вінниці, безпосередньо з-під колишнього...