Образ Вінниці у мас-медіа: куди рухатись далі?

Донецький національний унверситет імені В. Стуса

У стінах ДонНу відбулось аналітичне дослідження на чолі з проректором з науково-педагогічної роботи Тетяною Нагорняк щодо презентації Вінниці та Вінницької області в медійному просторі.

Спочатку оприлюднили інформацію про фактичні образи Вінницької області. З ними ознайомились представник влади та медіа, що прийшли до університету.

Отримавши інформацію щодо виявлених образів Вінницької області, які фактично сформувалися в національному та регіональному медіа, науковці організували три тематичні групи: «Експерти», «Фокус», «Медіа». Кожне з угрупувань мало вирішити проблеми:

1) Який образ міста необхідно просувати в медіа-просторі?

2) Хто може бути спікером?

3) Програма дій для створення конкретного образу.

Заслухавши інформацію, експерти під час круглого столу дискутували над темою, чи погоджуються вони зі сформованим іміджом міста в різних сферах та в якому напрямку його розвивати далі.

Як зазначає vinnytsia-future.com.ua наслідком дискусії трьох фокус-груп стали сформульовані іміджеві вектори подальшого розвитку міста. Група влади визначила лише один образ – «Території надійного партнерства». Експерти назвали трійку – «Центр правобережної України», «Аграрний велетень нової інноваційної якості» та «Територія комфортна для життя та відпочинку». Рекордсменами по образах виявились медійники. Вони виокремили «Інвестиційно привабливий регіон», «Туристичний», «Економічно-промисловий», «Територія для молоді», «Культурна столиця», «Сильні громади», «Інновації в регіоні» та «Екологічно безпечна область».

Під час обговорення результатів групи дійшли висновку, що всі образи потрібно популяризувати серед громадян. Необхідно збільшити присутність представників влади та експертів у медіа-просторі. Ефективною має бути також співпраця влади, експертів та ЗМІ для формування цілісного образу області як у межах регіону, а також України.