У Вінниці впроваджують соціально-фінансову освіту міжнародної фундації "Афлатун"

Як дізналась vinnytsia-future 21 лютого у гуманітарній гімназії №1 імені Пирогова вчителі та учасники громадських організацій ділилися досвідом по впровадженню соціально-фінансової освіти серед учнів. Уже декілька років підряд у школах Вінниці застосовують Міжнародну програму соціально-фінансової освіти дітей «Афлатун».

Мета такої освіти – навчити дітей критичному мисленню та фінансовій грамотнсті. Соціальна освіта навчає дітей громадянським обов'язкам і розумінню проблем соціуму. Фінансова освіта розвиває навики заощадження, планування бюджету та участі у фінансових проектах. У цьому допомагають кваліфіковані вчителі і тренери, що працюють не тільки в рамках школи, але й проводять позакласні заняття.

Окрім цього департамент освіти Вінницької міської ради планує підписати  Меморандуму з Міжнародною асоціацією «Афлатун Інтернешнл» про поширення соціальної та фінансової освіти серед молоді Вінниці.

Директор департаменту освіти Оксана Яценко зазначила:

«Нашим дітям потрібні знання соціальної грамотності, фінансової грамотності, як вміти заробити гроші та як їх витратити. Закликаю разом працювати, аби наші діти були успішними у цьому світі».

Для Вінниці ця програма не є новою, оскільки місто працює в ній з 2012 року  і вже багато шкільних та навіть дошкільних закладів увели її до навчального процесу. Тренером Міжнародної програми освіти дітей «Афлатун» є Світлана Сулімова. На конференції саме вона розповіла про специфіку програми, тобто, як вона працює у різних країнах світу.

Учасникам конференції також передав привіт у вигляді відеозвернення  виконавчий директор фундації «Афлатун Інтернешнл» Руланд Монах. Він зазначив, що вражений такою зацікавленістю з боку вінницьких освітян.

Нагадаємо, що організація «Афлатун» виникла в 2005 році в Індії. ЇЇ заснував соціальний підприємець Джером Білліморія. Загалом програма поширена в 114 країнах світу на тридцяти п’яти мовах.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.